אולם אירועים בנתניה

מחפשים מקום לקיים בו אירוע חגיגי או כנס מקצועי? אולם אירועים בנתניה הממוקם במרכז אירועים וקונגרסים כרמל הוא המקום שאין מתאים ממנו לאירוע חברתי, מקצועי, חגיגי או רשמי, ולמעשה- לאירוע מכל סוג שהוא.

הנוף הקסום, מול הים, המרחבים הירוקים, ההיצע של שני אולמות, גדול וקטן, שירותי קייטרינג משובח, צוות מקצועי, המאומן ומיומן בשירות האורחים, מלון סמוך, נגישות קלה אל מרכז הארץ וממנו, אלה הם היתרונות החשובים המאפיינים את המקום ומהווים מקור משיכה לרבים המחפשים מקום לקיים בו אירועים בהשתתפות מאות אנשים.

אם אתם מחפשים אולם אירועים בנתניה- בחירה במרכז אירועים כרמל, שבו מוצעים לכם שתי חלופות לבחירה על פי הדרישה, הצרכים (האילוצים) – אולם אדווה, שבו ניתן לאכלס עד 600 איש ואולם סי לופט שמכיל עד 250 איש. עיניכם הקוראות עדות: גם האולם הקטן הוא גדול מספיק לכינוסים של חברות וארגונים שונים.

אולם אירועים בנתניה משלב תועלת והנאה
מי מכם שמחפשים אולם לחתונה, לבר מצווה, לסדנה חד יומית, לפעילות במסגרת יום כיף או יום גיבוש יכולים להיות סמוכים ובטוחים כי באחד משני האולמות המוצעים יינתן להם המענה המיטבי; בכל אחד משני האולמות ניתן לקיים הרצאות וסדנאות תוך שימוש בתשתית לוגיסטית נדרשת, כגון מסך, מקרן, רמקול, מערכת הגברה ומרחב גדול מספיק להדגמות המחייבות תנועה. חיפוש מקום שניתן לשלב בו פעילות הכוללת תכנים שונים עם אפשרות ליהנות משירותי מלון, מקייטרינג גורמה (ניתן לתכנן מבעוד מועד את סוג התפריט ואת מתכונת ההסעדה המבוקשת- עם שירות מלצרים או בלעדיו).
אולם אירועים בנתניה מאפשר קיום אירועים רבי משתתפים, הנהנים ממרחב גדול, פסטורלי, מחופש תנועה, מאוויר ומאווירה נפלאים, מנוף מרגיע, מכל מה שטוען את מצברי האנרגיה הגופנית והנפשית וממלא אותם.

כשאתם מחפשים אולם אירועים בנתניה ומגיעים, באופן טבעי וצפוי, אל כרמל מרכז אירועים אתם מגיעים אל המקום שייתן לכם את המענה המבוקש ויאפשר לכם לקיים אירוע בתנאים הטובים ביותר. קשה להפריז בתיאור היתרונות והתועלות שנהנים מהם מי שבוחרים לקיים אירוע כגון ועידה, קונגרס, יום עיון או, להבדיל, חתונה או בר מצווה באחד משני האולמות של מרכז האירועים והקונגרסים בנתניה.